Agenda de classe

sábado, 7 de junio de 2014

Doneu-me el que no tinc...

Doneu-me el que no tinc,
que el que tinc, ja m’ho heu donat...
Jo us dono quatre lletres
des del cor que m’heu robat!

M’emporto la vostra alegria,
tot i també algun que altre enuig!
L’aprenentatge del dia a dia
i els somriures de l’humor mut.

Però em costarà imaginar
com serà cada matí...
Potser un buit a l’arribar,
potser tristesa al no veure’us aquí!

Tot i que això ja ho hem viscut:
alguns companys ens van deixar...
I vam seguir el nostre camí,
caminant, però sense oblidar!

Soc sabedor que ho heu aprés,
i afortunat d’haver-ho compartit.
Potser és aquesta la lliçó
del final d’aquest partit!

Doneu-me el que no tinc,
que el que tinc, ja m’ho heu donat...
Jo us dono mil estrelles
des del cel que m’heu robat!

M’emporto la vostra companyonia,
tot i també records d’algun discurs!
La convivència del dia a dia
i els comentaris sincers i purs.

Però em costarà imaginar
com serà el curs vinent...
Potser desànim al comparar,
potser nostàlgia dels bons moments!

Tot i que això ho tornareu a viure:
doncs altres etapes acabareu...
I haureu de seguir el vostre camí,
i sense oblidar, caminareu!

Doneu-me el q no tinc,
q el q tinc ja m’ho heu donat...
Jo us dono el meu desig
d’esperança i de felicitat!

Victor Vera

No hay comentarios:

Publicar un comentario